Panele Akustyczne

Panele akustycze na dobre zawitały do biur. W interesie każdego pracodawcy pozostaje zagwarantowanie właściwego środowiska akustycznego. Odpowiednio zorganizowana przestrzeń, wyizolowana od hałasu  docierającego z zewnątrz, a także ograniczająca rozprzestrzenianie się hałasu generowanego w biurze pozwala nam efektywniej pracować, skupić się, myśleć kreatywnie. Większa efektywność w pracy przekłada się na większy zysk.

Do biura, w którym spędzamy 1/3 każdego dnia zdecydowanie przyjemniej wracać, gdy zadbamy, o jego komfort akustyczny.

Panele Akustyczne, Tapicerowane

Pomożemy rozwiązać problemy dostarczając różnorodne produkty akustyczne. Możemy wykonać panele w dowolnym kształcie i wymiarze, idealnie dopasować je do formatów istniejących ścian. Jesteśmy w stanie zaprojektować spersonalizowane układy paneli, w pełni niepowtarzalne, których nie spotkacie Państwo w drugim innym biurze.

Wykonanie paneli akustycznych o zróżnicowanej wysokości (3D), różne sposoby wykończenia krawędzi (faza, ostra krawędź, wyoblenia), czy różna możliwości mocowania paneli – żadne z tych zagadnień nie są dla nas tajemnicą.

Dowolne wzory na zamówienie

Nasze panele można stosować w salach konferencyjnych, przestrzeniach open space, klubach muzycznych oraz pomieszczeniach nagrań. Dla naszych produktów dostarczamy badania akustyczne klasyfikujące absorpcję dźwięku oraz atesty trudnopalności.

Oprócz podstawowej funkcji ograniczającej natężenie hałasu panele akustyczne poprawiają estetykę wnętrz, poprzez wybór odpowiednich kolorów mogą ożywiać pomieszczenie, przy wykorzystaniu kształtów 3D i grze światła sprawiają, że ściany stają się „miękkie” i przyjemne w odbiorze.

Dzięki wykorzystaniu trudnopalnych materiałów, nasze produkty mogą być stosowane w budynkach użyteczności publicznej. Składają się z:

Warto zwrócić również uwagę, że nowa norma Polska Norma PN-B-02151-4:2015-06 definiuje możliwy czas pogłosu w budynkach. Należy mieć to na względzie przy projektowaniu wnętrz. Panele akustyczne Maremont skutecznie redukują czas pogłosu. Ułatwia to rozumienie mowy oraz komunikację werbalną. Zmniejsza również zmęczenie i widocznie wpływa na poprawę samopoczucia pracowników.