Branding biur

Czym jest branding przestrzeni biurowej? Jest to nadanie jej indywidualnego charakteru, jednocześnie poprawiając jego użyteczność. Dzięki wykorzystaniu elementów wizualnych. Branding biur można wykonać stosując:

  • Fototapety
  • Semafory
  • Naklejki meblowe
  • Folię na przeszkleniach
  • Logotypy
  • Personalizowane meble
  • Neony / Led-ony

Połączenie tych elementów pozwala nadać biurom pewną wyjątkowość oraz podkreślić charakter firmy.

Fototapety

Fototapeta wielu osobom kojarzy się z wątpliwym rezultatem wizualnym oraz niską trwałością. Jest to prawdziwe dla wydruków na papierze plakatowym, gdzie głównym kryterium jest cena. Dzięki zastosowaniu nowoczesnych podkładów flizelinowych, wydruku LATEX oraz zabezpieczeniu fototapet laminatem płynnym uzyskujemy bardzo trwałe rozwiązanie, odporne na zabrudzenia oraz uszkodzenia mechaniczne.

Fototapeta jest świetnym narzędziem, pozwalającym nawiązać do działalności / historii firmy. Możemy na niej znaleźć grafiki tematycznie nawiązujące do produktów.

Semafory

Semafory ułatwiają poruszanie się po biurze osobom nowym. Dzięki nim łatwo odnajdziesz coffee point, salę konferencyjną czy toalety. Pomagają też podkreślić charakter biura.

Semafory można wykonać w dowolnej technice i z dowolnych przedmiotów. Od najprostszych, gdzie zadrukowana plexi montowana jest dościany po semafory zrobione ze starych przedmiotów przemysłowych.

Typowy zestaw semaforów zawiera:

  • Znaki Kuchnia / Coffee Point
  • Oznaczenie budek telefonicznych
  • Oznaczenie toalet
  • Sale konferencyjne

Logotypy

Podstawą każdego brandingu jest logo. Może zostać wykonane w dowolnej technologii, łącząc tworzywa sztuczne, materiały naturalne oraz stal.

Foliowanie szyb

Foliowanie szyb jest konieczne ze względów BHP – z nieoklejoną szybą dość łatwo o wypadek.

Dzięki możliwości ploterowego cięcia folii oraz jej zadruku można uzyskać prawie dowolny efekt wizualny.